Atenție la UPC! (S01 ep.01)



Seria 01. Ep.01

upc-trash

Astăzi (n.r. 9 martie 2014) am primit un mesaj de la UPC că s-a emis factura pe Martie.

Mă uit pe ea și este mai mare cu 12%. Mă uit pe detalii să văd cât am mai vorbit pe fix si stupoare: nu am utilizat minutele, dar s-a scumpit abonamentul.

Sun la UPC și o d-șoara încearcă să mă lămurească că e o extraoptiune activată gratuit in februarie și pe care o achit din luna martie… M-am blocat și o rog să reluăm ca să înțelegem … ea este de acord și precizează: „să reluăm ca să înțelegeți”. Să fi fost ironică? Nu, că doar lucrează la serviciu pentru clienți….

Explică ea și concluzia este următoarea: În februarie UPC ne-a bagat pe gât două extra opțiuni, cu discount de 100%, pe care le plătești din luna următoare… Eu intreb: „Am cerut eu sau am semnat undeva pentru acest extra serviciu?”

Răspuns: „Dar nu ați văzut pe factura din februarie serviciul? Atunci de ce nu ați sunat? Pentru că era gratis?”. Simpatică draga de ea, nu?

INTENȚIE:

Din februarie UPC a incercat sa faca un UP SALES asemănător cu doua metode cunoscute de creștere a vânzărilor: metoda Mc Donald’s( „meniu mare?”) si metoda cățelușului( „luați de încercați gratis și vedem mai incolo!”).

REALITATE:

Acțiunea lor este ceva de genul – un aurolac la semafor îți spală parbrizul, apoi vine la geam și îți spune să-i dai 5 lei sau măcar o țigară.

DIFERENȚA:

HOȚII nu comunica intenția și nu primesc acordul.

Normal că mi-a crescut tensiunea duminică dimineața și rezolvarea revoluționară a ei (UPC) a fost că îmi scoate opțiunea de astăzi , însă am de plătit zilele în care am „beneficiat” de 150 Mb în loc de 100 MB și de 4 canale HD dintre care am reținut doar ETNO HD…..(UAU)

Oare o fi caz de ANPC?

Exprimă-ţi părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.