Analiza afacerii
Fundamentarea teoretică şi crearea metodologiilor
- Proiectarea şi dezvoltarea de instrumente pentru a determina nevoile companiei.
- Organizarea de interviuri cu şefii de departamente şi top management.
- Studierea, revizuirea şi analizarea de documente, fapte şi cifre.
- Revizuirea instrumentelor şi a practicilor existente şi propunerea unor modificări – dacă se impun – pentru a îmbunătăţi performanţa.
- Dezvoltarea şi efectuarea unei analize pe fluxurile de lucru pentru a afla dificultăţile în atingerea obiectivelor.
- Crearea şi iniţierea unei strategii mai bune, propunerea de noi soluţii pentru a creşte performanţa şi pentru a atinge obiective superioare.
- Analiza şi verificarea propunerilor şi a nevoilor reale pentru proiectele viitoare.
Punerea în practică
- Dezvoltarea logisticii pentru a construi o bază de date care să servească obiectivelor companiei.
- Determinarea punctelor critice şi iniţierea de măsuri pentru a le depăşi.
- Revizuirea statisticilor, a evaluărilor şi a studiilor de caz şi tranformarea lor în date uşor de utilizat, care să servească obiectivelor companiei.
- Motivarea departamentelor în atingerea obiectivelor stabilite.
- Analizarea şi documentarea proceselor afacerii, a funcţionalităţilor şi a nevoilor companiei.
- Pregătirea rapoartelor periodice privind planurile, statusul, progresul, riscurile, termenele şi resursele proiectelor.
Acest site poate folosi fişiere de tip text numite "cookie"; pentru mai multe detalii despre modulele cookie citiţi "Politica de confidenţialitate". Continuând să navigați pe acest site presupune că vă exprimați consimțământul privind utilizarea acestor fişiere. Bineînțeles, puteți modifica oricând setările referitoare la modulele cookie specifice browser-ului pe care îl utilizați. Vă rugăm să aveți în vedere că e posibil ca acest site să nu mai funcționeze corespunzător atunci când modificați setările browser-ului referitoare la cookie. Accept Privacy & Cookies Policy