Te pot ajuta cu analiză de business, consultanţă pentru produse şi sfaturi de creştere a afacerii
De ce il Consigliere?
Pentru că este primul consultant român care s-a şcolit 7 ani în operaţional şi alti 7 ani în achiziţii în companii multinaţionale de top mondial.
Experienţa în multinaţionale are multe avantaje:
- Know how în negocieri
- Procedurile şi bunele practici sunt cărări bătătorite
- Networking
- Arta comunicării
- Atenţia la detalii
- Studiul concurenţei
- Analiza de produs
- Legislaţie şi bune practici comerciale sau cum să nu fii “client” ANPC, ANSVSA, Oficiul Concurenţei ş.a.m.d.
Ce pierzi dacă nu ai un Consigliere
- Nu vei şti cum este să ai un “angajat” expert de multinaţională atât cât ai nevoie de el – contract de colaborare pe obiectiv sau perioadă determinată.
- Nu vei putea să scoleşti angajaţii la locul de muncă pe specificul fiecărui job.
- Nu vei avea o părere pertinentă, bazată pe cifre, din partea unui profesionist.
Garantat 100% banii înapoi
Dacă vei considera că serviciul nu a fost util şi nu a meritat banii investiţi, trebuie să răspunzi doar la două întrebări:
- „Ce te-a nemulţumit?” – pentru a îmbunătăţi serviciile
- „Cum vrei banii returnaţi – cash sau în cont?”
Viziunea
Succesul nostru = Multinaţionale Made in Romania.
Misiunea
Ajutăm firmele mici şi mijlocii să crească şi să eficientizeze fluxurile şi departamentele pentru a ajunge la produse şi servicii mai competitive, care să fie căutate pe piaţa internă şi internaţională.
Valori
Onestitate – aplicăm aceleaşi măsuri evaluant-valorizante tuturor partenerilor noştri.
Confidenţialitate – împărtăşim partenerilor experienţa cazuistică din alte companii- bunele practici – fără să lezăm interese.
Implicare – Dăm 100% în tot ceea ce facem, ca şi cum ar fi propria afacere.
Inovaţie – Inventăm viitorul pentru a-l putea controla.
Curaj – Ne asumăm împreună cu partenerii riscuri controlate.
Comunicare – Avem deschiderea spre o comunicare completă pe toate canalele.
Constanţă – Muncim să livrăm mereu rezultate bune pe linie.
Analitic – Datorită experienţei, putem identifica detaliile care fac diferenţa.
Asertivitate – Transmitem valori noi partenerilor după ce am ascultat, analizat şi învăţat care sunt nevoile lor.
Optimism – Credem în binele nostru şi al partenerilor, aducând plus valoare vieţii, ca o soluţie viabilă spre împlinirea visurilor.