Il Consigliere - top image

Te pot ajuta cu analiză de business, consultanţă pentru produse şi sfaturi de creştere a afacerii

De ce il Consigliere?

Pentru că este primul consultant român care s-a şcolit 7 ani în operaţional şi alti 7 ani  în achiziţii în companii multinaţionale de top mondial.

Experienţa în multinaţionale are multe avantaje:

  • Know how în negocieri
  • Procedurile şi bunele practici sunt cărări bătătorite
  • Networking
  • Arta comunicării
  • Atenţia la detalii
  • Studiul concurenţei
  • Analiza de produs
  • Legislaţie şi bune practici comerciale sau cum să nu fii “client” ANPC, ANSVSA, Oficiul Concurenţei ş.a.m.d.

Ce pierzi dacă nu ai un Consigliere

  • Nu vei şti cum este să ai un “angajat” expert de multinaţională atât cât ai nevoie de el – contract de colaborare pe obiectiv sau perioadă determinată.
  • Nu vei putea să scoleşti angajaţii la locul de muncă pe specificul fiecărui job.
  • Nu vei avea o părere pertinentă, bazată pe cifre, din partea unui profesionist.
Garantat banii înapoi!

Garantat 100% banii înapoi

Dacă vei considera că serviciul nu a fost util şi nu a meritat banii investiţi, trebuie să răspunzi doar la două întrebări:

  • „Ce te-a nemulţumit?” – pentru a îmbunătăţi serviciile
  • „Cum vrei banii returnaţi – cash sau în cont?”

Viziunea

Succesul nostru = Multinaţionale Made in Romania.

Misiunea

Ajutăm firmele mici şi mijlocii să crească şi să eficientizeze fluxurile şi departamentele pentru a ajunge la produse şi servicii mai competitive, care să fie căutate pe piaţa internă şi internaţională.

Valori

Onestitate – aplicăm aceleaşi măsuri evaluant-valorizante tuturor partenerilor noştri.

Confidenţialitate – împărtăşim partenerilor experienţa cazuistică din alte companii- bunele practici – fără să lezăm interese.

Implicare – Dăm 100% în tot ceea ce facem, ca şi cum ar fi propria afacere.

Inovaţie – Inventăm viitorul pentru a-l putea controla.

Curaj – Ne asumăm împreună cu partenerii riscuri controlate.

Comunicare – Avem deschiderea spre o comunicare completă pe toate canalele.

Constanţă – Muncim să livrăm mereu rezultate bune pe linie.

Analitic – Datorită experienţei, putem identifica detaliile care fac diferenţa.

Asertivitate – Transmitem valori noi partenerilor după ce am ascultat, analizat şi învăţat care sunt nevoile lor.

Optimism – Credem în binele nostru şi al partenerilor, aducând plus valoare vieţii, ca o soluţie viabilă spre împlinirea visurilor.