Consultanţă în afaceri
Cercetări de marketing
- Evaluarea pieţei şi identificarea de noi oportunităţi.
- Evaluarea vânzării şi a planului de marketing cu recomandări de modificare, dacă este necesar.
- Gestionarea şi monitorizarea eficienţei proiectelor cu suport pe planul de marketing.
- Colaborarea cu departamentele în pregătirea bugetelor, cu sfaturi de eficientizare a performanţelor.
- Administrarea punerii în aplicare efectivă a planurilor de marketing şi poziţionarea corespunzătoare a produselor în piaţă.
Strategii pe fluxul de lucru
- Elaborarea unei metodologii pentru funcţionarea optimă a departamentelor şi acordarea sprijinului necesar.
- Cercetarea fluxului proceselor desfăşurate în diferite departamente şi recomandarea de schimbări în strategie pentru a îmbunătăţi afacerea.
- Organizarea şi programarea întâlnirilor şi pregătirea rapoartelor de calitate a proceselor.
- Pregătirea rapoartelor privind starea proiectului şi administrarea controlată a schimbărilor ce pot interveni în diferite procese.
- Ajutorarea echipelor la analizarea cerinţelor de performanţă în afaceri şi la execuţia lor.
- Analizarea tuturor problemelor, analiza de risc pentru a atenua eventuale efecte negative.
- Dezvoltarea şi menţinerea comunicării eficiente cu toate departamentele şi cu terţi.
- Efectuarea de teste pe proiect pentru a asigura respectarea tuturor cerinţelor de calitate şi performanţă.
Acest site poate folosi fişiere de tip text numite "cookie"; pentru mai multe detalii despre modulele cookie citiţi "Politica de confidenţialitate". Continuând să navigați pe acest site presupune că vă exprimați consimțământul privind utilizarea acestor fişiere. Bineînțeles, puteți modifica oricând setările referitoare la modulele cookie specifice browser-ului pe care îl utilizați. Vă rugăm să aveți în vedere că e posibil ca acest site să nu mai funcționeze corespunzător atunci când modificați setările browser-ului referitoare la cookie. Accept Privacy & Cookies Policy